Jeroenopcuracao.reismee.nl

Welcome to paradise

He Dushi's,

Afgelopen zondag 11.00 samen met mun pa, ma en mijn beide zusters stonden we op Schiphol om mun 3 andere reisgenoten te meeten. Na met z'n allen en bakje koffie te hebben gedronken gingen we met z'n vieren inchecken. Tom en ik zaten netjes aan ons gewicht van 25 kg per koffer, maar onze dames die hadden veels te veel, die moesten dusnog een paarkilo's cocaine uit de koffers pakken. Na tientallen kilos gelost te hebben kwamen we aan ons streefgewicht. Na afscheid te hebben genomen van onzefamilie en vrienden ging het echt beginnen.

Tom en ik zeiden nog tegen elkaar, nou 10 uur met die mooie stewadessen in het vliegtuig is helemaal zo gek nog niet. Nou dat bleek behoorlijk tegen te vallen: ze waren wel mooi, maar het waren allemaal MANNNEN!! Geen 1 stewades, maar allemaal mannen die van de andere kant waren. Maargoed gelukkig kreeg ik van C.S en R.W.S een playboy die het mannen niveau even goed ophaalde in het vliegtuig.

Aangekomen op Curacao brak het zweet je aan alle kanten uit. Ik citeer: Ik zweet me de billen uit de string. Maargoed en nu maar hopen dat ons contactpersoon ons komt ophalen en naar ons huisje brengt, als die uberhaupt wel bestaat. Na de douane te zijn gekomen kwam Patrick ons ophalen, onze huisbaas. Een rasechte Rotterdammer met de nodige plakplaatjes en oorbellen. Na een ware dollemansrit aangekomen te zijn bij ons huis hebben we kennisgemaakt met onze 2 huisgenoten.

Na een welkomstdrankje te hebben genuttigd hebben we direct maar besloten om naar Mambo beach te gaan met onze huisgenoten en vrienden daarvan. Dit was echt super mooi. 1 groot feest onder de pamlbomen bij het strand. Een soort citymoves maar dan anders. Super mooi, we hebben onze ogen uitgekeken.

Kort samengevat, een hele andere wereld waar we nog veel gaan ontdekken,

P.S fotos komen nog

OFtewel

AYO !!!

Reacties

Reacties

Erik

Klinkt goed Van....Ze zeggen wel eens dat je lui wordt van hoge temperaturen....

Geniet er van!

Erik

chantal

He jeroen

leuk om je eerste verhaal te lezen.
ben benieuwd welke avonturen je verder zult beleven.
doe rustig aan en lang leve de play boy

kusje hoi raymond en chantal

Femke

Haha:)
prachtige jeroen-teksten :)
Als je nu gelijk even een lekker
gerecht uit curacao leert koken ? (A)
Dan hou ik me aanbevolen!

Xx Femke

Marieke

Heys Jeroen!!!
Nu ik je verhaal lees, zie ik helemaal voor me hoe jij de heenreis en de eerste avond in Curacaou hebt beleefd haha Klinkt helemaal leuk!!!Geniet van je mooie avontuur en doe ook een beetje voorzichtig ;P... Ben benieuwd naar de foto's!!!!!
Dikke kussss Marieke

Bosman

Hey kerel,

ENJOY THE GOOD LIFE AT THE OTHER SIDE OF THE WORLD. Heb je al helemaal het Argelés sur Mer gevoel (schatjes 2003)? Hoe zijn de chicka's daar?

Mazzle

moeders

Hoi hoi

Het regent dat het giet, het waait en het is erg koud niets aan dus.
Nat geregend om jou een bericht te sturen!!!!!!!!!
Ik geloof dat ik het volgende vliegtuig naar jou neem, lijkt me wel wat.
Ben wel nieuwschierig naar wat je al van het eiland hebt gezien.
Gister op RTL 4 het dolfijnenprogramma van Curacao, moet je zeker een dag gaan kijken.
Het is wel een beetje still zo zonder zo'n kind wat in en uit huis vliegt.
Veel luitje van de juventa vragen naar je, zag Marjolijn de H in de bus toen ik naar Utrecht ging.
Ik moest je veel groetjes van haar doen.

liefs mama

Koen en Ellen

Heey Jeroentje!!

Ziet er top uit kerel!
Weer goed voor elkaar!
Geniet er erg van en blijf die foto's posten, kunnen we nog wat meegenieten vanuit hiero:)

ps. is die rammelbak jullie nieuwe bolide voor de komende maanden? Succes ermee;)

Succes ook straks met je stage als deze begint (over een weekje toch?)!

Groetjes Koen en Ellen

jaap tnt-zwolle

he jeroen
ik heb je niet meer gesproken voor dat je weg ging
succes en veel plezier
gr jaap

Joly en Bas

Jeroen we missen je wel hoor!!! echt!!!
Maarrr toch vinden we het super leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken!!
Ziet er allemaal erg relaxt uit joh... oehh Geniet er lekker van en we sturen je snel ff mailtje met alle nieuwe en sappige roddels:P hahah... Liefs Joly en Bas

Successs met allesss

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!