Jeroenopcuracao.reismee.nl

Update Wikent

Jooooooooooooooooooooooooo mensen, daar issie alweer hoor... niet te geleuven hey..!!
En ja hoor .. hij heeft zijn duikbrevet..!! Hij moest ff een herexamentjuh maken maargoed hij is binnen...!! Wederom hadden we een kingzavondje, een kaartspelletje waar je allemaal rare opdrachten moet doen met een leuke groep mensen en ohjah tussendoor moet je soms ook nog drinken. Door deze avond was ik zondagochtend om half negen niet zo erg fris om een examantjuh te maken. Normaal stel ik helemaal niet zo vaak dingen uit, deze keer heb ik helemaal niks uitgesteld. Ik heb namelijk niks gedaan. Het was de bedoeling dat je je huiswerk voor het duiken even goed doornam en dan zou het examen niet zoveel voorstellen, nou jeroen heft de tas met boeken voor het duiken gewoon in dezelfde hoek laten stan van de kamer... op de oude vertrouwede plek.
Het theorie gedeelte bestond uit 5 hoofdstukken, per keer dat we het samen behandelde moest je vragen maken die erg makkelijk warenn en waar ik bijzonder weinig fouten in had. Dus tja.... Hier op curacao mooie weer, leuke mense, leuke feesjes dan denk je neit van nou ik ga isff leren.. als het toch zo makkelijk is. Nou daar kwam ik achter. Die zondagochtend om half negen een examen, die toch niet zo goed ging als verwacht ( Naaaaaaaaaaaaaahhhhhhh,,, ) .. gelukkig mocht meneeer een herkansinkjuh maken... wat hij natuurlijk met vlag en wimple had gehaalldd... waarnaar de duikinstructrice zeer trots op was...!!

Zaterdag en zondag hebben we 3 duiken gemaakt in de zee. Dit wa echt super.. na veel oefeningen gedaan te hebben inhet zwembad wat niks vergelijken is met de zee. Dit keer gingen we op 20 meter de gedoken. dit wa echt erg mooi. Het koraal was echt super en er waren veel tropische vissen en barricuda's, platvissen, opblaasvissen met stekels ( mevrouw Puf van Spongebob ), papegaaivssen, schollen, zeeslangen, zeepaardjes, aaltjes, van alles.
na 2 weekenden op de zaterdag en zondag intensief gedoken te hebben magi k nuzelfstanig gaan duiken, nahjah niet zelfstandig maar met een buddy. Helaas heft Roos nog niet haar duikcursus, maar ik heb al met verschillende mensen afgesproken om te gaan duiken, ik heb nu al 2 duiken gepland, bwaarschijnlijk bij cas abou en bij porto mari.
18 april gaan we met onze duikgroep een bootduik maken op zee, watg ook erg mooi moet zijn. Later ga I kook duiken bij wrakschepen en ke lunt ook dolfijnenduiken maken, Ook is het zo dat je hier haaien kunt spotten, in deze tijd van het jaar zwemmen e rook een paar hamerhaaien rond het eiland, deze worden soms gespot door duikers, die mwil ik dus ook erg graag spotten. Hopelijk ga ik binnekort ook schildpadden en stingrays ( roggen ) spotten die hier veel moeten zitten. Dus dit wordt nog een mooi avontuur.

Afgelopen vrijdag zijn Suus, roos en ik gaan skimboarden. Dit is met een kleine surfplank op een laagje water proberen te surfen. Op het strand moeten er geen stenen liggen en als het water met een golf op het zand op de branding komt neem je een aanloop gooi je board goed neer en spring je op het board wat erg leuk is, dit gaat niet naar verwachting, maar erg hard. Zie foto's

Voor de rest heb ik zondag na het duiken een afscheidsborrel gedronken met mensen van de duikschool en zijn we naar het happy hour geweest At Wet&Wild. Dit was weer werg gezellig. Waar ik natuurlijk weer de nodige salsalessen heb gegeven aan de ladies. Hier moet ik toch is echt geld voor gaan vragen..!!

Eeen zeer korte upodate van het wikent. !! Un hopi bon Wikent...

ZMensen bedankt voor jullie reacties erg leuk om van alle mensen in Heeten en omgevind te horen erg tof...!! Geniet van het terrasweer ( of is het alweer minder ) in Nederland... en laat gerust van je horen...Zie fotos week 789 voor een geode impressive...!!

Bon siman ( goede week )

Hoogachtend,

Dhr. Van Horen

Reacties

Reacties

Marian

He Jeroen,
Gefeliciteerd,had niet anders verwacht!!!!!!!
Roos zet hem op, dan kunnen jullie straks samen duiken ,en Jeroen een beetje op het rechte pad houden............
Succes
Liefs Marian

Erik

Goed verhaal van horen!!
Jij wordt de nieuwe Steve Irwin met al je duikervaringen!! Aniek weet er alles van.....
Heb je nemo al gezien?
Je hebt het maar zwaar.....

Groeten,

Erik

Dhr. D. A. Kruiper

Geachte heer van Horen,

tot dusverre vond ik het uiterst boeiend uw Caribische belevenissen te volgen via uw site.
Echter, n.a.v. uw laatste updates, is voor mij de lol eraf. Ik hoop dat u mij voortaan niet meer lastig zult vallen met uw jaloersmakende verhalen.

M.v.g.,

dhr. D. A. Kruiper, Deventer.

Koen

Jeroentje!
Super om je verhalen weer te lezen!!
Klinkt allemaal als één grote ideale leefomgeving:)
Echt supervet om te surfen, duiken, mooie plekjes bezoeken en natuurlijk heel easy vele koele biertjes weg te drinken!

Kerel nog heel veel plezier de komende tijd!!
Geniet ervan!

Groet'n
Koen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!