Jeroenopcuracao.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

He dushi's,

Nu gaat het toch echt gebeuren, samen met Tom, Susanne en Roos gaan wij stage lopen op Curacao. Aankomende zondag 18 januari vliegen wij naar dit caribische eiland net boven Zuid Amerika. Op Curacao gaan wij 4 maanden stage lopen. Na deze 4 maanden gaan we op doorreis naar Midden Amerika. We vliegen naar Panama en daarna willen we nog de landen Costa Rica en Nicuragua gaan bezoeken.

Via deze manier wil ik jullie op de hoogte houden van mijn ( onze ) belevingen.

Laat gerust een berichtje achter op deze site!!!

Ayo,

Jeroen

Reacties

Reacties

Koen

Top dat je een website bijhoud!
Ga ik zeker in de gaten houden!

Groeten en heel veel skik!

Joly

Heeeej Jeroentje!!!

Super dat je een website gaat bijhouden;)..
ennn nu natuurlijk heel vaak verhaaltjes schrijven he? Wil natuurlijk al je verhalen horen!! hahah
ejj Geniet van je grote avontuur! En ik zie je int weekend zeker nog wel ff.. toch??

Kus Joly

Roos

Jow jeroentje!

Bijna bijna bijna!!! Nog maar drie nachtjes slapen we vliegen naar de warmte, gezelligheid, vrijheid en nog veel meer!

Wij gaan echt genieten!

Tot op schiphol!

Kusje

martijn

en ik dan GEER ??

Reni

Jroentjeeeeeeeee.. ga lekker genieten, veel mooie dinge zien en uitkijken he...
Ik houd je in de gaten..

Groetjuuuuzzz Reen

Professor Paardekuth

Waarom heb je van die hoperige kleuren?

Joyce

Geniet ze @ curacao!

Tineke

Hoi Jeroen,
Hoe was je reis? En hoe ziet het er uit allemaal? Ik zal graag je reisverhalen lezen hoor!
Groetjes, Tineke

Simone

Hey Jeroen,

Heel veel plezier op je stage in Curacao!!
Wij gaan hier nog wel even door op school in regenachtig Nederland :P

Liefs Simone

Douane

Hey knulletje,
goed overgekomen? Heb je al heimwee? Heb je al een lekker bietie gekocht?

pa

fijn, jeroen, dat je goed bent aangekomen. neem maar een lekkere duik in het warme caribische water om je jetlag te verdrijven
ik lees straks graag wat jij/jullie daar allemaal beleven.
met veel groeten, pa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!